Regulamin obowiązujący od 1 stycznia 2023r.
Regulamin sklepu internetowego Nature Eva Nanoplastia Polska
§ 1 Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Nature Eva, działającego pod adresem elektronicznym www.nature-eva.pl, w szczególności warunków składania zamówień, zasad dostarczania zamówionych towarów, sposób i termin uiszczenia ceny, uprawnienia związane z odstąpieniem od umowy i rękojmią.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców korzystających ze sklepu.
§ 2 Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna zwierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Sprzedawca – Beauty Skills Sp. z o.o. Pl. Solny 15, 50-062 Wrocław NIP: 8971889813 REGON: 38842705400000 KRS: 0000887415 VI Wydział Gospodarczy KRS we Wrocławiu.
- Klient – posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna, mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych i mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba prawna, mająca siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej albo mająca siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której szczególne przepisy przyznają zdolność prawną.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.nature-eva.pl.
- Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru ze Sprzedawcą.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta i zakup towarów.
- Konto – profil utworzony na portalu działającym pod adresem www.nature-eva.pl dostępny po zalogowaniu się, w ramach którego istnieje możliwość złożenia Zamówienia i korzystanie z innych programów i funkcjonalności udostępnionych rzez Sprzedającego. Złożenie zamówienia nie jest możliwe bez posiadania Konta.
- Formularz zamówienia– interaktywny formularz zawierający zestawienie towarów, które Klient chce kupić w Sklepie oraz ustalenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym ceny, sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary do zakupu umożliwiający konfekcjonowanie Towaru, a także modyfikacji Zamówienia.
- Umowa Sprzedaży– umowa sprzedaży Towaru zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Towaru – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
- Towar – rzecz ruchoma oferowana do sprzedaży w określonej objętości lub ilości oraz zaproszenia na szkolenia stacjonarne.
- Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest zobowiązany zapłacić Sprzedającemu za Towar. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Towaru obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego Towaru, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Towar jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia si e również informację o najniższej cenie tego towaru do dnia wprowadzenia obniżki.
§ 3 Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: Plac Solny 15, 50-062 Wrocław
- Adres e-mail Sprzedawcy: konrad@nature-eva.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 798 553 179
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 64 1140 2004 0000 3902 8106 6746
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
§ 4 Wymagania techniczne i formalne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Towary, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
- włączona obsługa plików cookies,
- zainstalowany program FlashPlayer.
Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia w Sklepie jest:
- posiadanie aktywnego Konta,
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
- podanie wszystkich niezbędnych informacji do realizacji Zamówienia: w przypadku wyboru dostawy kurierem – wskazanie adresu dostawy Zamówienia, w przypadku wystawiania faktury – wskazanie numeru NIP i adresu działalności gospodarczej lub zamieszkania,
- potwierdzenie zapoznania się z treścią Regulaminu.
§ 5 Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga posiadania Konta.
- Składanie Zamówień przez Klienta na Towary znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest tylko po założeniu Konta.
- Istnieją trzy rodzaje Kont:
- Basic – dla każdego posiadacza Konta;
- Professional – dla osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe poświadczone dyplomem fryzjera, certyfikatami, zaświadczeniami o odbytych szkoleniach;
- Master – dla osób spełniających warunki dla posiadacza Konta Professional oraz które ponad to ukończyły kwalifikowane szkolenie w zakresie stosowania oferowanych w Sklepie produktów do nanoplastii przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego zlecenie.
- O przyznaniu statusu Konta Professional lub Master decyduje Sprzedawca na wniosek Klienta, na podstawie przedłożonych dokumentów. Od decyzji Sprzedawcy odwołanie nie przysługuje, można jednak wnieść o ponowne rozpoznanie wniosku w przypadku zmiany okoliczności faktycznych.
- Użytkownik Konta Basic posiada wgląd w asortyment Sklepu z wyłączeniem Towarów dla profesjonalistów, których właściwe użytkowanie zastrzeżone jest dla fryzjerów, posiada możliwość zakupu tylko po cenach detalicznych.
- Użytkownik Konta Professional posiada wgląd w asortyment Sklepu z wyłączeniem produktów do nanoplastii, których właściwe użytkowanie wymaga przejścia specjalistycznego szkolenia, posiada możliwość zakupu po cenach hurtowych.
- Użytkownik Konta Master posiada dostęp do pełnego asortymentu Sklepu i ma możliwość zakupu po cenach hurtowych.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Towar objęty Zamówieniem, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, a także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- wybrać Towar będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- wypełnić Formularz Zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz formy dostawy;
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”, co po otrzymaniu wiadomości elektronicznej z potwierdzeniem Zamówienia oznacza zawarcie umowy;
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
§ 7 Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru Zamówienia:
- dostawa kurierska za pobraniem;
- dostawa kurierska z przedpłatą.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- płatność elektroniczna (płatności paynow);
- przelew tradycyjny;
- płatność kartą (Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electonic, Maestro).
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.
- Aktualne szczegółowe informacje na temat form i kosztów dostawy oraz akceptowalnych metod płatności ujawnione są na stronie Sklepu.
§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z 6 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poświadcza jego otrzymanie i przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta wiadomości e-mail z przedmiotowo istotnymi elementami umowy , której doręczenie oznacza chwilę zawarcia Umowy sprzedaży. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni od daty zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Towar zostanie wysłany przez Sprzedawcę do 3 dni od daty wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- W przypadku zamówienia Towarów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma możliwość odbierania Towarów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też odbioru wszystkich Towarów po skompletowaniu całego Zamówienia.
- Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Odbiór osobisty Towaru nie jest możliwy.
- Klienta obciążają koszty zwrotu nieodebranej przesyłki.
§ 9 Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument, który zawarł Umowę Sprzedaży może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w § 9 ust. 6 i 7 Regulaminu.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
1) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- a)obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części,
- b)polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów;
2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
- Jeżeli konsument nie został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu, o którym mowa w ust. 1, chyba że wcześniej Konsument został poinformowany o prawie odstąpienia, wówczas termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia Konsumentowi informacji o tym prawie.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik numer 1 do Regulaminu i który przesyłany jest wraz z zakupionym Towarem. Oświadczenie można przesłać przesyłką poleconą lub w formie elektronicznej na adresy wskazane w § 3 Regulaminu. W przypadku przesłania oświadczenia drogą elektroniczną Sprzedawca bezzwłocznie potwierdza fakt przyjęcia świadczenia.
- Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument zawsze ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, także w przypadku nieodebrania przesyłki.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
4) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.
§ 10 Reklamacja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Towary.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi Towar wolny od wad. Sprzedawca nie świadczy usług posprzedażowych, serwisowych ani nie udzielają gwarancji na sprzedawane Towary.
- Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną lub korespondencyjnie na podany w niniejszym Regulaminie adres Sprzedawcy. Reklamacja winna zawierać co najmniej zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej ujawnienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą Towaru.
- Do postępowania reklamacyjnego w przypadku reklamacji złożonej przez Klienta będącego Konsumentem zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W pozostałych przypadkach do postępowania reklamacyjnego zastosowanie znajdują przepisy art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, przy czym odpowiedzialność Sprzedawcy względem Klienta, który nie jest Konsumentem jest ograniczona do wysokości kwoty, jaką Klient zapłacił za Towar objęty reklamacją oraz kosztów jego dostawy w przypadku gdy przedmiotem reklamacji jest również dostawa.
- W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną, Klient niebędący Konsumentem otrzyma Towar wolny od wad lub zostanie mu zwrócona Cena Towaru. Wybór sposobu zaspokojenia roszczeń z tytułu reklamacji w tym przypadku, należy do Sprzedawcy a ciężar dowodu, że rzecz sprzedana ma wady, obciąża Klienta. Sprzedawca jest zobowiązany rozpoznać reklamację, o której mowa w niniejszym przepisie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od chwili otrzymania pisemnego zgłoszenia. Termin ten może ulec wydłużeniu o czas uzupełnienia informacji bądź przesłani a reklamowanego Towaru przez Klienta lub uzyskania opinii rzeczoznawcy, które wg oceny Sprzedawcy są niezbędne do jej rozpoznania. Na wezwanie Sprzedawcy, Klient jest zobowiązany dostarczyć reklamowany Towar do miejsca wskazanego przez Sprzedawcę, na swój koszt.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą;
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą;
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Konsument ma prawo złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 11 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Kontakt z Administratorem możliwy jest poprzez kanały wskazane w 3 Regulaminu.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, co do przetwarzania danych osobowych, w przypadkach i zakresie określonym w RODO. Ponadto Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
- Dane Klientów będą przetwarzane w celu wykonania Umowy sprzedaży i realizacji praw przysługujących Konsumentowi na mocy obowiązujących przepisów, w szczególności uprawnienia do żądania wystawienia FV i odstąpienia od umowy sprzedaży oraz ewentualnego ustalenia i dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.
- Podanie danych osobowych jest niezbędne do dokonania zakupu sklepie internetowym www.nature-eva.pl. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości dokonania zakupu.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w zależności od celu przetwarzania jest:
- 6 ust 1 lit b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) tj. niezbędność przetwarzania danych do wykonania umowy w zakresie świadczenia usługi sprzedaży, w tym dostarczenia zamówionego towaru w sposób określony w zamówieniu;
- 6 ust. 1 lit c RODO tj. wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych, a wynikającego:
- z ustawy o podatku towarowym i usług, w zakresie dotyczącym wystawienia FV za dokonaną sprzedaż;
- z ustawy o prawach konsumenta, w części dotyczącej uprawnienia konsumenta do odstąpienia od umowy sprzedaży zawieranej na odległość;
- 6 ust 1 lit f RODO tj. prawnie uzasadniony interes administratora danych polegający na ustaleniu i dochodzeniu roszczeń lub obronie przed roszczeniami.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom świadczącym usługi na rzecz i zlecenie Sprzedawcy oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, wykonującym zadania publiczne. W szczególności dane będą udostępniane:
- podmiotom będącym dostawcami rozwiązań teleinformatycznych;
- podmiotom będącym dostawcami usług, technologii lub oprogramowania, w tym podmiotom będącym dostawcami platform umożliwiających wysyłkę wiadomości email lub sms, związanej z obsługą zamówienia;
- podmiotom będącym dostawcami usług pocztowych i kurierskich ü podmiotom będącym dostawcami usług płatniczych (operatorom płatności).
Należy podkreślić, że dla danych karty płatniczej, przetwarzanej m.in. w celu zapamiętania i przypisania do Użytkownika/Klienta numeru i danych karty płatniczej, w celu ułatwienia dokonywania kolejnych zakupów, operator obsługujący daną płatność występuje, jako odrębny administrator danych. Sprzedawca nie otrzymuje, od dostawcy płatności elektronicznej, numeru karty, za pomocą której została dokonana płatność. Sprzedawca nie planuje przekazywać danych osobowych odbiorcom spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, czyli do państw trzecich.
- Okres przechowywania danych osobowych jest uzależniony od celu, w którym dane zostały zebrane. Podstawowe dane osobowe udostępnione w celu realizacji Zamówienia będą przetwarzane przez czas wykonania Umowy sprzedaży, a następnie do czasu przedawnienia roszczeń wynikających m.in. z tytułu rękojmi. Natomiast dane przetwarzane do celów związanych z realizacją i rozliczeniem zawartej u
Umowy sprzedaży będą przetwarzane przez czas niezbędny do wywiązania się z ciążących na Administratorze obowiązków prawnych związanych z przepisami podatkowymi. W sytuacji, gdy dane są przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora, dane będą przetwarzane do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
- Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
§ 12 Nagrywanie materiałów audio i video oraz robienie zdjęć, w trakcie szkoleń stacjonarnych
- Podczas uczestnictwa w szkoleniach zakupionych w naszym sklepie internetowym, klient wyraża zgodę na uwiecznianie jego wizerunku w trakcie prowadzenia szkolenia oraz rozpowszechniania na potrzeby marketingowe i promocyjne. W szczególności w postaci zdjęć, filmów video oraz nagrań audio.
- Klient musi poinformować organizatora przed zakupem biletu, jeśli nie wyraża zgody na nagrywanie materiałów wideo.
- Uczestnik, wyrażając zgodę na nagrywanie materiałów wideo, potwierdza, że zgoda ta jest udzielona bezpłatnie, a organizator szkolenia nie ponosi żadnych opłat z tego tytułu.
- Materiały wideo mogą zawierać obrazy uczestników, w tym ich wizerunek i głos.
- Nagrane materiały mogą być wykorzystywane w celach promocyjnych, marketingowych oraz na platformach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook, Instagram, Tiktok itp.
- Beauty Skills Sp. z o.o. oraz współorganizatorzy szkoleń zapewniają, że nagrane materiały będą wykorzystywane zgodnie z prawem oraz z poszanowaniem prywatności uczestników.
- Uczestnik szkolenia nie będzie uprawniony do żadnych roszczeń finansowych ani prawnych związanych z wykorzystywaniem nagranych materiałów.
§ 13 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Załącznik nr 1
INFORMACJE I POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
ORAZ FORMULARZ ODSTAPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia „w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy”, a w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.” lub
w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach „w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.”.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj. Beauty Skills Sp. z o.o. Pl. Solny 15, 50-062 Wrocław NIP: 8971889813, e-mail: konrad@nature-eva.pl, nr telefonu: 798 553 179 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających
z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Proszę odesłać lub przekazać nam towar na adres: Nature Eva Salomei 4, 65-831 Zielona Góra, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.